• Wyniki Szkolnego Konkursu Ekologicznego

I MIEJSCE- FRANCISZEK FRUŃ 6A

II MIEJSCE- KAMIL SZKRSZYPIEC 6A

III MIEJSCE – EMILIA POZOR 6A

W MIĘDZYKLASOWYM KONKURSIE OZDOBY DRZWI KLASOWYCH POD HASŁEM „ZIEMIA NA KRAWĘDZI”

I MIEJSCE ZDOBYŁA KLASA 3A

II MIEJSCE KLASA 4B

III MIEJSCE KLASA IB

DYPLOMY I NAGRODY ZOSTANĄ WRĘCZONE NA ZAKOŃCZENIE ROKU

• Kangur matematyczny

Wyniki konkursu Kangur Matematyczny: Jerzy Kowal kl.4b - wyróżnienie, Michał Kraśniewski kl.5a - wyróżnienie

Gratulujemy!!!!!

• 1 czerwca - DZIEŃ DZIECKA

Wszystkim Dzieciom, Dużym i Małym w Dniu Ich Święta życzymy Wszystkiego Najlepszego, Radości i Spełnienia Marzeń!!!

• NOSPR w Katowicach

Uczniowie klas 4 Szkoły Podstawowej nr 64 mieli przyjemność 31 maja 2023 r spotkać się z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach. Zabrzmiały fragmenty muzyki filmowej autorstwa Johna Williamsa i Howarda Shore’a. Pełne barw brzmienia orkiestry symfonicznej przeniosła nas do magicznych wnętrz Hogwartu, pozwoliła nam popatrzeć z góry na rozległe krajobrazy Śródziemia, aż wreszcie zabrała nas w kosmiczne przestworza – czasami mroczne, pełne jednak blasku i potęgi.

Narodową Orkiestrę Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach poprowadził Adam Sztaba.

Było to magiczne spotkanie!

• Rajd szkolny 2023 -Przełęcz Karkoszczonka

30 maja byliśmy na kolejnym rajdzie szkolnym. Młodsze klasy wjechały kolejką linową na Szyndzielnię a potem pzreszły przez Klimczok, szlakiem na Przełęcz Karkoeszczonka. Starsze klasy wchodziły bezpośrednio ze Szczyrku.Na przełęczy przy  Chacie Wuja Toma zjedliśmy kiełbaski, uczestniczyliśmy w konkursach i po godz.16 zeszliśmy do autokarów. Wszystkim się bardzo podobało i już czekamy na następny rajd...

• 23-25 maja EGZAMIN klas 8

Wszystkim uczniom klas ósmych życzymy powodzenia!

• Wyniki uczniów startujących w XVI Ogólnopolskiej Edycji Konkursu Nauk Przyrodniczych Świetlik

Amelia Grędzińska klasa II a -TYTUŁ LAUREATA II MIEJSCA

Małgorzata Szary  klasa I b- wyróżnienie

GRATULUJEMY!

• 19 maja 2023 "Dzień bez plecaka".

BACKPACK DAY

Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 64 w Katowicach zdecydował, iż 19 maja 2023 r. będzie dniem, w którym uczniowie będą mogli przyjść do szkoły bez plecaków. To nie znaczy, że bez książek i zeszytów, bo te mieli przynieść w czymkolwiek, co mogłoby zastąpić plecak.

Dzień bez plecaka okazał się udany, wielu skorzystało z okazji. Uczniowie pokazali swoją przebojowość, pomysłowość i zamiast plecaków wykorzystali m.in. walizki, koszyki, poszewki na poduszki, organizery, pudełka po pizzy, itp. Wyjątkowa akcja okazała się pokazem kreatywności i nowatorstwa.

• Dyplom z Muzeum Polin

W kwietniu uczniowie naszej szkoły wzięli udzial w akcji Żonkile organizowanej pod hasłem,,Nie bądź obojętny"w ramach obchodów w 80 rocznicy powstania w getcie warszawskim organizowanym przez Muzeum Polin w Warszawie.

• PRZYPOMINAMY!

8 maja rusza rekrutacja uzupełniająca do klas 1 dla uczniów z rejonu i spoza rejonu. Kto nie zdążył się zarejestrować może to zrobić. Zapraszamy!

• Wycieczka do Wrocławia

15 maja klasy 2a,3b i 4b pojechały szukać kransali we Wrocławiu. Oprócz krasnali odwiedziliśmy Wrocławskie ZOO, Afrykanarium, Oceanarium, Halę Stulecia oraz zobaczyliśmy piękne Stare Miasto i wiele zabytków.

• Erasmus+

Rozpoczynamy rekrutację do projektu "Rozwijamy się razem! – mobilność uczniów i nauczycieli SP nr 64" w Katowicach w ramach Programu Erasmus+ Akcja 1. Mobilność edukacyjna.

Zapraszamy uczniów klas V i VI  oraz rodziców do zapoznania się z dokumentami dostępnymi w zakładce Erasmus+

• Rekrutacja rok szkolny 2023/24

Informacje  ważne dla rodziców przyszłych klas pierwszych

ZAPRASZAMY  SERDECZNIE !!!!

• 5 maja 2023 -Światowy Dzień Higieny Rąk

• Święto Konstytucji 3 maja

• Malta 2023

W marcu  grupa uczniów naszej szkoły z klas IV-VIII przeżyła edukacyjno-turystyczną przygodę na Malcie, oczarowującej przyjezdnych wąskimi uliczkami ze stromymi schodami, kolorowymi drzwiami z charakterystycznymi kołatkami oraz okiennicami domów.

Poza nauką języka angielskiego w szkole językowej ACE English Malta w St. Julian's, czas spędziliśmy na zwiedzaniu atrakcji turystycznych, takich jak Błękitna Laguna na wyspie Comino i jaskinia Blue Grotto. Ponadto zwiedziliśmy pierwszą stolicę Malty - Mdinę, znaną z serialu "Gra o tron", kolejną - Vittoriosę, wraz z sąsiednimi miasteczkami Cospicuą oraz Sengleą oraz obecną - Valettę. Skorzystaliśmy z letniej pogody, pysznego jedzenia i cieszyliśmy oczy widokiem z hotelowego balkonu w Sliemie, wprost na lazurowe morze w zatoce. Bawiliśmy się i wypoczywali na plaży przy zatoce Rivera Beach, spacerowali wśród śródziemnomorskiej roślinności i podziwiali Golden Bay, czyli Złotą Zatokę, ze skalistego zbocza.

Słońce, błękitne niebo, śródziemnomorska roślinność i jachty w zatoce sprawiły, że w środku roku szkolnego poczuliśmy się jak na wakacjach.

Było pięknie...

• "ZIEMIA NA KRAWĘDZI"- DZIEŃ ZIEMI 2023

Dzisiaj sprzątaliśmy najbliższą okolicę!

• Wynalazki ułatwiające życie 2a ;)

• Teatr klasy 1-3

• Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!